Indmeldelse / kontingent

Struer cykelklub er en klub, der henvender sig til cykelsport interesserede i Struer og omegn. Hvis du holder af at køre racercykel eller mountainbike og gerne vil træne sammen med andre, er det måske noget for dig.

Aldersgrænsen for optagelse som medlem, kan bestyrelsen optage enhver, der er fyldt 8 år dog således, at man skal være fyldt 15 år for at kunne deltage i landevejstræning og landevejsløb. Medlemmer i alderen 8 – 15 år kan deltage i mountainbike træning og mountainbike løb, såfremt træning og løb henvender sig til denne aldersgruppe

Al indmeldelse af unge under 18 år SKAL gøres af forældre/værge.

Kontingentet for et års medlemsskab er kr. 400,-

Vigtigt at du som nyt medlem sætter kryds i "Jeg ønsker at modtage nyheder (E-mail)",
ellers modtager du ikke nyhedsbrev fra klubben.

Opret profil

For at blive oprettet som medlem i Struer Cykelklub skal du oprette en profil på Conventus, så klubben har de nødvendige oplysninger.
(Gælder kun hvis du IKKE har en profil)

Betal kontingent for træning

Har du allerede en Conventus profil (tidligere har været medlem), kan du betale kontingent for træning ved at vælge hold nedenfor.