MTB Ungdom

Er du mellem 4 og 17 år, så kom og prøv kræfter med MTB i Struer Cykelklub!
Aldersgrænserne er ikke hugget i sten. Ræk ud til én af trænerne og vi hjælper med at lave en vurdering.

Træningstid:

• Hver tirsdag kl. 17:10

Træningssteder:

• Nye medlemmer og aldersgruppen 4-8 år: Træning ved klubhuset, Morten Andersens passage 1 (17:10 – 18:15).

• Eksisterende medlemmer: Træning i Klosterheden, start ved krydset mellem Saugmandsvej og Skrællevej (17:10-18:25).

Klubaften:
Som udgangspunkt træner vi første tirsdag hver måned ved klubhuset, og vi holder efterfølgende klubaften med pølser og sodavand. Planen kan dog ændres, så følg derfor med på Facebook.

Praktisk Information

Hvad skal du ha med?
Medbring MTB, cykelhjelm, passende tøj og fyldt drikkedunk.
Ungdoms afdelingen træner som udgangspunkt fra påske til efterårsferien, men er der interesse for det cykler vi gerne hele året. Vi følger skolernes feriekalender og holder pause i træningen når der er ferie/fridage i skolerne.
Vi cykler med forbehold for vejret og vi aflyser eksempelvis ved tordenvejr.

Følg med i Struer Cykelklub’s Facebook gruppe.

Indmeldelse:
Før du melder dig ind er du meget velkommen til, at prøve et par gange for, at se om det er noget for dig. Kontingentet er 400 kr. pr. år (følger kalenderåret) og ved betalt kontingent medfølger der en gratis ungdoms klubtrøje i det første medlemsår. Klubben har mulighed for at du kan låne en cykel så du kan undersøge om det er noget for dig. Link til indmeldelse

Træningssteder

Som udgangspunkt er der træning for nye og aldersgruppen 4-8 år ved klubhuset Morten Andersens Passage 1 (med mindre andet er aftalt).
Eksisterende medlemmer mødes i Klosterheden, start ved krydset mellem Saugmandsvej og Skrællevej

De primære trænings lokationer:

• Saugmandsvej/Skrællevej Google Maps
  • Struer MTB park Google Maps (vi deler lokaler med Struer Tennisklub, Morten Andersens Passage 1)
  • Struers Cup Spor Google Maps

Hvis vi flytter træningen vil det blive annonceret på Facebook

Alternative lokationer:
(Træningen kan også blive flyttet til en af de nedenstående steder. Hvis dette er tilfældet, informeres der i vores Facebook-gruppe)

Har du spørgsmål så kontakt gerne en af trænerne:
Thomas Ottesen – 24 85 03 25
Ole Mortensen – 22 28 90 33