Referat generalforsamling 2019

Referat fra generalforsamlingen d. 13 marts kan læses her: REFERAT

Jens Maden overrakte Vagn Kalhøj en check på kr. 5.000, - til brug i klubbens ungdomsafdeling. En stor gestus fra et medlem, som vi på vegne af ungdomsafdelingen og bestyrelsen siger tusinde tak for.

Årets hjælperytter (gives til en der gør en forskel under træning), blev Ole Sørensen.
Ole hjælper altid til ved afvikling af cykelturene. Har altid overskud og sidder oftest sidst i gruppen for at se om alle er med og hjælper dem der har problemer.
Tager også gerne kaptajn rollen når det er nødvendigt. Desuden er han altid med som hjælper når MTB har brug for det ved afholdelse af løb.

Årets SCK’er (en pokal der gives til en der gør en generel forskel for klubben), blev Mogens Østergaard.
Mogens er aktiv som ungdomstræner, både hjælper og deltager i vores forskellige løb, arrangementer og klubaftner, tit at finde blandt sporbyggerne i skoven og på MTB-banen, på vores arbejdsdage. Selv aktiv på cyklen og viser ofte klubtrøjen frem til forskellige løb, ligger pt. nr. 6 samlet i H40 klassen i Vestjysk MTB Cup. Er god til at komme med input. Mogens har generelt et stort engagement i klubben, som vi sætter rigtig meget pris på.

Tillyke til Ole og Mogens